Followers

Friday, July 13, 2012

RVC & RV Mini Cupcakes



Assalamualaikum dan salam sejahtera.....

Sempena bulan Syaaban yang mulia ni, akak dan rakan seoffice berpakat utk buat makan2.Lagipon tak lama lagi nak sambut Ramadan. Alhamdulillah... tadi pada pukul 1pm..semua kami berkumpul dan menikmati semua makan yg berbagai2 tu dgn jayanya....Seronok sungguh makan sampai tak hengat nak bawa kamera....Antara  makanan lain tu adalah Laksa, Pulut Kukus bersama sambal tumis ikan bilis, nasi lemuni,kuih sri ayu, kek Oren,kek coklat , rojak buah,puding  dll lg. Kek yg kat bawah ni akak buat semalam utk majlis ni lah .Mini cupcakes ni pulak untuk si kecik yg kat umah nih...
Resepi ni sama yg akak buat dulu . Kalu nak boleh klik sini




7 comments:

FnF Simple Life said...

tersangat meruntun jiwa tengok RVC ngn RV cake niii... nak skettt

Kak Nita said...

FnF,
tunggu ,sat lg akak hantaq....hehehe...

JUICY CAFE said...

as-salam sis..
olololo cuteenyerrr..

Kak Nita said...

W/salam...
JCC ,Tq sbb sudi singgah ye...

HomeKreation said...

Salam Nita. Wow, RVC mmg best kan. Kalau dpt seketoi kan best....hehe (alamak knapa jd anonymous tadi tu....)

Bicara Kak Noor said...

kak Nita cayang ..
boleh tak hantaq kat akak ni dok tunggu ni tau sbb akak belum pernah buat rvc ni mesti sedap bangat tu nampaknya

Kak Nita said...

W/salam Along,

Mmg best..tapi tak pandai nak deco cam Along buat aritu...

Kak Noor cayangggg,
try kak noor .....mmg tak rugi punye..!